De basis voor geestelijke gezondheid

Privacy en klachten

Contact opnemen

Privacyreglement

Bekijk hier onze Privacyreglement

 

Ontevreden of een klacht?

Wat vervelend! Graag willen we uw klacht horen om ervan te leren en mogelijk ongenoegen bij u weg te nemen. Bent u ontevreden over de hoogte van de factuur? Kijk dan eerst op onze veel gestelde vragen pagina voor antwoorden en uitleg over de bekostiging van ons GGZ stelsel.

Als uw klacht niet over de hoogte van de factuur gaat, dan is het het beste om eerst te spreken met uw behandelaar om te kijken of u er samen uit komt. Komt u hier niet uit, dan kunt het beste een e-mail sturen naar verbeterpunten@centiv.nl dan nemen wij uw klacht in behandeling. Zet in de e-mail in ieder geval waarover u ontevreden bent en wanneer voor u de ontevredenheid opgelost zou zijn.

Link naar ons klachtenbeleid: https://www.vvgi.nl/organisatie/omgaan-met-cli%C3%ABntenbelangen/ontevreden-of-een-klacht/